Los bericht bekijken
Oud 16 juli 2020, 21:45   #8
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik geef ook maar mijn persoonlijke mening en die is dat wapens niet dienen verkocht aan instabiele particulieren en twijfelachtige regimes.

En ik weet ook wel dat het een hopeloze zaak is. Ze gaan ze wel van ergens anders krijgen.

Maar ik blijf er bij: volgens mij geen wapenleveringen aan landen zoals Saudi Arabië en Turkije. Maar ik heb daar niks over te zeggen.

Wat mij wel opvalt is dat de OP plots een andere invulling aan ‘onafhankelijkheid’ geeft. Hij wil zich als Vlaming bemoeien met een Waalse zaak.
Raar.
Oei, zo gepikeerd, Dadee ?
Zo geschokt door het feit dat ware linksen als PS en ecolo wapens leveren aan de Saoudi's ?

En sinds wanneer impliceert een eventuele onafhankelijkheid van een natie dat men geen kritiek zou mogen leveren op het beleid van een buurland ?

Trouwens enkel opbouwende kritiek ten andere : eindelijk wat eigen inkomsten kan toch enkel toegejuicht worden ? Een andere plus is dat de PTB er na dit nieuws nog wat stemmers bijkrijgt van de PS en ecolo Zou dat de reden zijn waarom Elio de levering geheim wou houden ?

Een sterke PTB kan Belgique enkel ten goede komen toch ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden