Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2020, 15:25   #499
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Maar als ze ze laten zitten, dan zijn ze schuldig omdat ze een dictator steunen.
Niets doen is niet "steunen"

Citaat:
Zoals ik zei, altijd prijs.
Moslims komen altijd janken, en vinden altijd een drogreden om barbaars geweld te plegen.
De VS hebben veel grootschaliger geweld gepleegd daar . Er is niets beschaafder aan bombarderen dan aan onthoofdingen!
Jullie hele idee dat moslims gewelddadiger zouden zijn lijkt te kloppen omdat we zelf alleen met hun geweld geconfronteerd worden . In het totaalplaatje is het echter complete onzin
Citaat:
Really?
Waar waren die Zuid-Amerikanen met bommengordels, die in naam van een christelijke of andere god de boel deden ontploffen?
In de naam van zegt niets over de oorzaak !!!

Citaat:
Nonsens, u doet alsof Rusland nooit kant gekozen heeft, maar Poetin is uw vriendje zeker?
Daar gaat u geen kwaad woord van zeggen, dat is echt wel opvallend...
En het verhaal van "tot de emmer overloopt" is ook nonsens.
Al 1400 jaar loopt de emmer over, van het moment dat een barbaarse Mohammed aan zijn veroveringen begon.
Ik heb u al laten zien wat er met de start van de invasie van Irak precies gebeurde, namelijk een relatief stabiel land veranderde in complete chaos , en de aantallen doden door geweld knalde omhoog . En dan komt u met 1400 , raar excuus .
De reden van deze discussie was voor mij het geven van de oorzaken van de haat jegens het westen. Rusland is een ander verhaal en bovendien hebben zij bij lange na niet zo veel geïntervenieerd. Op hun Afghanistan avontuur heb ik zeker kritiek

The map of terrorist sanctuaries and targets in the Middle East and Central Asia is also, to an extraordinary degree, a map of the world’s principal emerging energy sources in the 21st century.’

Er bestaat dus duidelijk een relatie tussen terrorisme en grote energievoorraden

Citaat:
Roep dat misschien eens naar een 'verwarde man' als die "Alloeah Akbar" schreeuwt, een slagersmes in een park bovenhaalt en omstaanders doodt.
Zal ik doen als ik er eentje tegenkom want ik weet zeker dat de achterliggende oorzaken niet alleen de islam zijn.

Citaat:
Neen, want u zegt dat als ze niet interveniëren, het moorden maar laten gebeuren, dat ze dan ook slecht zijn, en dus ook verdienen aangevallen te worden.
En waar haalt u het idee vandaan dat men intervenieert in landen vanwege het moorden daar? Dat is aantoonbaar niet het geval . Die interventies hebben niet het doel de bevolkingen te helpen. Vandaar dat ik er tegen ben.

Citaat:
Heeft u nu niet in hetzelfde bericht geschreven dat ze Saddam Hoessein hadden moeten laten zitten?
En nu is het het omgekeerde...
ze hadden hem niet moeten steunen en ook niet moeten aanvallen , simpel . Ze hebben daar niets te zoeken.

Citaat:
Dus zelfs als ze een vreedzame revolutie steunen zonder militair te interveniëren, dan zijn ze toch weer in fout?
Wanneer ze die revolutie echt steunen zonder eigenlijk andere redenen te hebben vind ik het een prima idee.
Citaat:
Dat is echt een vijandsbeeld creëren, wat u en die moslimlanden doen.
Wat de Amerikaan ook doet, het is altijd fout.
Ze moeten zich met hun eigen zaken bemoeien ! Het draait altijd uit op burgerslachtoffers . Zij willen zelf bepalen wat er in hun land gebeurt. U wenst zelf dat buitenlanders hier komen om te doen wat zij denken dat goed voor u is?

Citaat:
Dat was nog toen de dreiging van het fundamentalistische Iran torenhoog was.
Maar goed, die dictator wilde u toch laten zitten?
Zeker weten , we hebben gezien welke ellende er ontstond .

Citaat:
Neen, we moeten gewoon stoppen met die belachelijke drogredenen te aanvaarden, en hard terugslaan als we aangevallen worden.
maar op hetzelfde moment ook interveniëren in hun landen ?
Citaat:
En hier zero tolerance tegenover lui die de sharia willen opdringen.
Ze krijgen nooit een meerderheid + vele moslims willen geen Sharia law hier , velen komen hier ook juist om af te zijn van gruwelijke regimes . Ik ken persoonlijk van deze moslims(homosexuele moslims) . En dan komt u even vertellen dat ze allemaal hetzelfde zijn en denken.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 18 juli 2020 om 15:26.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden