Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2020, 20:28   #501
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Niets doen is niet "steunen"
Niets doen .... dat is hetzelfde als de rotzooi goedkeuren.
Citaat:
De VS hebben veel grootschaliger geweld gepleegd daar . Er is niets beschaafder aan bombarderen dan aan onthoofdingen!
De enige reden waarom die kopkappers geen "betere" wapens gebruiken is omdat ze die (nog) niet hebben. En diegene met zulke wapens, die kopkapper zouden kunnen zijn, zijn te verlekkerd op hun eigen macht en weelde om dat in het gedrang te brengen.
Citaat:
Jullie hele idee dat moslims gewelddadiger zouden zijn lijkt te kloppen omdat we zelf alleen met hun geweld geconfronteerd worden . In het totaalplaatje is het echter complete onzin
Ook muzels krijgen met muzelgeweld te maken. Ze blazen elkaar even graag op, als ze maar een excuus kunnen verzinnen
Citaat:
In de naam van zegt niets over de oorzaak !!!
Als het kwaakt als een eend, zwemt als een eend, en eruit ziet als een eend, en het proclameert met neonreclame en vuurwerk dat het een eend is...
Citaat:
Ik heb u al laten zien wat er met de start van de invasie van Irak precies gebeurde, namelijk een relatief stabiel land veranderde in complete chaos , en de aantallen doden door geweld knalde omhoog .
Er was een keuze, een maffe dictator met zijn handen op chemische wapens gewoon laten doen, of die opruimen. Mijn eerste gedacht, ga ervoor, opruimen die handel. Maar dan zag ik hoe de coalitie de job onafgewerkt liet... Er is een reden waarom het Marshall plan zo belangrijk en succesvol was... Waarom het niet herhalen in Irak?
Citaat:
Er bestaat dus duidelijk een relatie tussen terrorisme en grote energievoorraden
Dus terroristen willen de zon? Veel grotere energievoorraad die beschikbaar is met de hedendaagse technologie is moeilijk voor te stellen.
Citaat:
Zal ik doen als ik er eentje tegenkom want ik weet zeker dat de achterliggende oorzaken niet alleen de islam zijn.
Dat is wel duidelijk, de leidende figuren gebruiken de islam om hun geleiden te sturen. Alleen, probeer maar eens een groep te sturen die de waarheid in pacht heeft, en die waarheid is dat ze allemaal moeten proberen een doodscultus gebaseerd op roven, plunderen, verkrachten, slavernij, moorden en brandstichten om iedere man dat te laten doen. Perfect sektebeeld. Zorg ervoor dat de leden zichzelf buiten de maatschappij stellen door hun acties.
Citaat:
En waar haalt u het idee vandaan dat men intervenieert in landen vanwege het moorden daar? Dat is aantoonbaar niet het geval . Die interventies hebben niet het doel de bevolkingen te helpen. Vandaar dat ik er tegen ben.
Ik heb al eerder geschreven. Momenteel kunnen we interventies verwachten als de "geïnteresseerde groeperingen" genoeg fondsen kunnen inzetten om die interventie te bewerkstelligen. is dat nu de VS omdat die verzuipen in de militaire middelen, of NGO's omdat die "publieke middelen" kunnen inzetten om hun eigen agendaatjes uit te werken. En die eigen agenda, die kan gaan van "we willen goed doen, maar we kunnen nog niet eens een rol WC papier veilig hanteren" tot "Tof, ik werk voor een organisatie die me toegang geeft tot gratis kindhoertjes".
Citaat:
Ze krijgen nooit een meerderheid + vele moslims willen geen Sharia law hier , velen komen hier ook juist om af te zijn van gruwelijke regimes .
Dat zien we in "het leven gegrepen voorbeelden". Hier in de straat waar ik woon. Schoolmeisjes die bedreigd worden door een stel "verwarde jongeren" om hoofddoeken en sluiers te dragen.
De enige reden dat dit gestopt is, is omdat enkele van de eerste generatie Marokkanen in deze straat daar hard op hebben gestampt vanuit hun patriarchale schaamtecultuur. dan luisteren die verwarde snotapen wel, een goeie draai rond hun oren wanneer het iedereen kan zien en een ferme "op hun plaatszetten" in het keelschraaptaaltje van hen.
Ja, de paar 1000 eerste generatie muzelmigranten, die weten weten wel waar ze willen zijn. De harde muzels , die gaan zo snel mogelijk terug naar "vaderland" met de yizah die ze zo krijgen. En de anderen, die blijven hier, genieten van de 21ste eeuw en reizende naar familie om daar de rijke oom uit te hangen.
Citaat:
Ik ken persoonlijk van deze moslims(homosexuele moslims) . En dan komt u even vertellen dat ze allemaal hetzelfde zijn en denken.
Stel de vraag "wat te doen met homo's die beweren moslim te zijn ?"eens op een forum waar moslims de plak zwaaien.