Discussie: Terug naar af.
Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2020, 23:32   #1
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard Terug naar af.

En we gaan terug naar af. Café's wellicht weer dicht.....pretparken.....restaurants...sportclubs.

Ik had het al voorspeld na een paar dagen van de eerste versoepeling. Ik dacht dit komt zeker niet goed. Alle dagen kon ik honderden mensen bezig zien die zich totaal aan geen enkel regeltje (meer) hielden.

Dat we het serieus weer gaan vlaggen hebben was meer dan te verwachten. En dat zal nog jaren zo doorgaan als we niet eens het nodige respect gaan opbrengen. Ik stel voor van op te houden met te pamperen. Geen PV's meer maar overal direct het waterkanon erop. Overvolle terras samenscholingen ...waterkanon. Te volle parken waterkanon.....twintigers die staan te springen op een plein waterkanon. Overvolle dijken waterkanon. Illegaal feestje waterkanon.....

Er zal uiteindelijk niks anders opzitten. De westerling is te individualistisch geworden en een grote narcist. We hebben alle burgerzin verloren.

Waar is Jan Jambon om dat eens op te kuisen of gaan ze daar in Antwerpen blijven met man en macht achter een jointjesroker lopen ? Het wordt tijddat ze de polies eens aan het werk zetten voor de echt belangrijke zaken.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200717_97201665

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 juli 2020 om 23:35.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden