Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Dat is wel wat ik als reden aanhaal, en het is een reden zoals alle andere. Een excuus om een bepaalde machtsverhouding te verkrijgen.
|
Dat klinkt al beter.'
Citaat:
Omdat u de realiteit weer eens niet kan vatten is het mijn schuld. Tof, klinkt zoals anderen het al geschreven hebben. Typisch muzel. het is altijd de schuld van een ander.
|
Ik wijs juist steeds op zaken die wij zelf doen , en onze rol in de problematiek rond moslims , in plaats van alle schuld volledig bij hen te leggen. Dat is goed nieuws want dan heb je de mogelijkheid iets te doen aan de problemen. Dat gaat niet op wanneer uitsluitend moslims schuldig zijn aan alles.
Leer lezen. Ik schrijf "de grootste energievoorraad". Niet de gemakkelijkste of meest waardevol (en dat is zeer zeker voor verandering vatbaar)[/quote] Daar Zouden we meer gebruik van moeten maken. Waar ik op doelde was er precies daar geïntervenieerd wordt waar 's werelds grootste energiebronnen zijn.
Citaat:
Uw argument kan direct ontkracht worden, vandaar mijn voorstel dat u die vraag eens ging stellen. Maar u weet maar al te goed dat het meest vriendelijke antwoord "homo's zijn geen moslims" gaat zijn, en van daar uit gaat het minder vriendelijk worden tot voorbij "gooi ze van hoge gebouwen".
|
Zij zeggen zelf moslim te zijn en doen ook aan bidden en ramadan . In de cijfers worden zij ook als moslim opgenomen en zijn daarmee onderdeel van de moslim gemeenschap in de ogen van anderen. Dat hun mede moslims hen geen moslim vinden is weer een ander verhaal. Er zijn nog zoveel andere moslims die niet keurig volgens de koran leven in Europa. Hier wordt steeds beweert dat ze allemaal hetzelfde zijn als het er op aankomt , daar klopt niets van.