Los bericht bekijken
Oud 23 juli 2020, 13:07   #57
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentinus Bekijk bericht
Denk toch dat het de splitsingen zijn die nu ontzettend veel geld kosten. Daarbij zijn zij weinig efficiënt en erg verwarrend.
Waarom preventieve gezondheidszorg op basis van taal (gemeenschappen) moet gebeuren heeft meer met het afromen van geldstromen te maken dan met degelijk bestuur.
Ik begrijp je ook niet: voedselveiligheid, bescherming tegen ioniserende straling, ziekenhuizen, ... zijn Belgisch en functioneren vrij goed. Woonzorgcentra is een bevoegdheid van de Vlaamse Gemeenschap en toont een slecht resultaat.
Over De Lijn, onderhoud van bruggen en wegen, onderwijs zullen wij maar zwijgen. Je hoop op bijkomende splitsingen doet aan masochisme denken of erger nog een drang tot zelfvernietiging.

Waarom begin je Frans te spreken? Is Nederlands niet goed genoeg om je uit te drukken? Je brengt schade toe aan jezelf en aan jouw omgeving. Zet je toch over je minderwaardigheidscomplex heen.
Natuurlijk moet dat, stel dat je geïnfecteerd wordt met een Nederlandstalig virus en je bent Franstalig. Deze splitsing is noodzakelijk in dit niet-gesplitste land met gesplitste kieskringen en een federale regering.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden