Los bericht bekijken
Oud 15 februari 2005, 19:16   #17
België-mijn-land
Banneling

België-mijn-land's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
ik stem voor een stuk overeen met jouw profiel.
Wat ik totaal niet begrijp is uw vraag naar Leuvense franstalige lijsten. Dit mag NOOIT gebeuren. In de jaren '60 hebben de studenten de Walen hier buitengedreven. Voorgoed. Laten we dit zo houden aub. "Waalse ratten, rol uw matten" klonk het in Leuven. U ziet, ze waren niet bepaald geliefd. Bovendien hebben ze de helft van de universitaire bibliotheek meegepakt naar hun kunstmatig "louvain-la-neuve" (poeh).
U beweert verder dat Vlamingen landverraders zijn. Wel, ik ben met trots een verrader.
Waar heb ik gezegd dat Vlamingen landverraders zijn ??? Partijen die de splitsing van het land in zijn programma hebben zijn inderdaad landverraders. Dat heb ik gezegd !

Overigens slechts een kleine minderheid van de Vlamingen is voor de onafhankelijkheid van Vlaanderen, gelukkig maar. De separatistische partijen (NVA en VB) hebben enkel hun aanhang doordat België zo slecht bestuurd wordt en de staatstructuur voor 't moment op niets trekt. Velen geven een prosteststem aan die partijen, omdat een goed Belgisch nationalistisch alternatief zoals BUB nog veel te onbekend is. Een unitaire staat België zoals hierboven beschreven zou voor een beter bestuur zorgen, minder belastingen (want minder overheidsdiensten) en de mensen hoeven hun geliefd land en koning hievoor niet op te geven (een grote meerderheid van de Vlamingen is voor koning en vaderland !)
België-mijn-land is offline