Los bericht bekijken
Oud 1 augustus 2020, 09:46   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
SP.A gaat de grote problemen aanpakken.
Hoe populistisch kan je zijn.
Hij wilt blijkbaar TVG overtreffen.

Op facebook!
Je (groot)ouders met hun huisdier naar het rusthuis. Moet kunnen, toch? Like ook m'n pagina als je het eens bent.
Ik heb géén smoelboek en ik weiger het binnen te halen, een keuze zeg maar.

Het onderwerp of je iemand naar een rusthuis moet sturen of niet is niet echt nieuw dacht ik.

Ik vind dat het een keuze is die mensen voor zichzelf moeten kunnen uitmaken als ze al hun gezond verstand nog hebben en nog in staat zijn om daar over te oordelen wat hij/zij gaat doen.

En dan heb je nog dit:

Wat als je ouder niet meer alleen kan wonen, maar dat zelf niet inziet?

Niet elke oudere kan rekenen op hulp uit de familie of familieleden die zich als mantelzorger(ster) willen inzetten.

Ik zorg zo al redelijk wat jaren voor mijn beide ouders die enorm groot (te groot) wonen.

Dat is zwaar en ik verschiet er soms echt van dat ik nog kan reageren op sommige draadjes op dit forum wegens tijdsgebrek?

Bij die hulp zet dan ook in sommige gevallen uw eigen leven opzij.

Ik geef een voorbeeld:

Ik heb géén lief/vrouw want die zouden dat soort van situaties niet pikken denk ik.

Ik heb weinig of géén vrienden meer

Ik ben in 2019 misschien 9 keer in mijn eigen thuis geweest.

Ik ben de enige die de boodschappen doet op risico van ...

Gelukkig hebben wij géén honden of katten (andere dieren), juist de bedbugs zijn alleen nog maar van de partij.

p.s.

Volgens sommige forumleden is de SP.A zelf juist het probleem.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 augustus 2020 om 09:52.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden