Los bericht bekijken
Oud 15 februari 2005, 21:22   #13
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip Van Looy
If alco,
Ik heb respect voor ieders mening, maar ik was nogal close bij Beysen in 2003 en van die massale media-aandacht die jij hen toeschrijft heb ik toen niet echt veel gezien, ware het niet dat LA toen alle registers opentrok om die aandacht te krijgen.
Ik ben nog niet vergeten dat toen zowel Vrt als Vtm als de geschreven pers onder enorme druk lagen om niemand anders dan de traditionele partijen een kans te bieden
Nooit geen confrontatie tussen VLD en LA, LA geweerd in bijna alle panelgesprekken, en LA maximaal in het uiterst rechts hoekje gedrumd samen met Vlaams Blok, maar dat zal jij toch ook wel weten. Zelfs de liberale hoofdredacteur van het Laatste Nieuws zal moeten bekennen meer aandacht aan de dood van Ward Beysen te hebben
gespendeerd, dan aan diens campagne in 2003.
Niet flauw gaan doen hé, je begint al bijna als de BUB te klinken. Ik kan me niet herinneren dat ik het LA heftig campagne heb weten voeren toen. Buiten Antwerpen (daarbuiten is nog een wereld hoor) betekenden jullie helemaal niets, dus waarom zou de Vlaamse media een klein lokaal partijtje zonder serieuze achterban opeens als vol gaan behandelen?
zorroaster is offline