Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2005, 13:38   #24
Najim
Partijlid

Najim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV
De opkomsten zeer laag : U staat uit uw nek te lullen.
Op ALLE bijeenkomsten waar ik geweest ben (ook landelijk) was de zaal te klein.
Dat de zaal klein was geloof ik best...

Citaat:
En dat enkel huisvrouwen op de lijst staan, ach ik laat U in uw waan.
Weet dat het Vlaams belang zich genesteld heeft in ALLE lagen van de bevolking.
Dat was geen grap van mij. Het stond gewoon in het VB-krantje, met foto's en al.
Politiek moet nog altijd door politiekers gedaan worden. En nog niet zolang geleden een VB-lid op Terzake "Ze hebben me gevraagd omdat ze niemand konden vinden..." (het kwam erop neer). Het Belgische LPF.
Kijk eens naar de samenstelling. Terwijl de andere partijen de slimste mensen binnenhalen, halt het VB allen uitschot binnen. Mensen die eruit geschot zijn, mensen die anders nooit aan de bak geraken,...Het is tof van het Blok dat ze buitenbeentjes willen helpen, maar laat ze in godsnaam niet ons land regeren!

Citaat:
Tot slot : als het verhaaltje van "proteststemmen", U nog altijd goed in de oren klinkt, ben ik wel de laatste om U dat af te pakken.

Najim, niet schrijven wat je zou willen, wel schrijven zoals het is.
Ik weet dat het pijn doet, maar indien ik autochtoon en niet tevreden zou zijn op de serieuze partijen, dan zou ik stemmen op de partij die ze haten ook al hebben ze geen poot uitgestoken. Ik weet namelijk dat die partij nooit de 50% zal halen, en dat niemand met ze zal willen samenwerken, zodat ze altijd een zweeppartij blijven.
Het laatste wat autochtonen willen is allochtonen en Walen tegen zich in het harnas jagen, een land in twee verdelen. Dit is dus niet de onveiligheid wegwerken.
Een deel van de Blokstemmers zijn ook bejaarden die snakken naar "de goeie ouwe tijd". Binnen x-aantal jaren zullen ze er misschien niet meer zijn, en dan heeft men alleen de proteststemmers (tenzij ze weer tevreden worden), de racisten, de mensen die al eens gepest werden door jonge allochtonen, en zij die denken dat ze dan het geld kunnen afpakken van de allochtonen omdat ze niet langer willen werken. Wat een zootje en onstabiele groep. Geen wonder dat men anoniem lid wil worden.