Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Meneer vindt zichzelf dus zodanig interessant, dat de eerste post die in deze thread over verkeer te lezen was, dus over hemzelf ging?
Bla bla bla...
|
Ik had het helemaal niet over mij alleen, liefje, dus met dat truukje ga je er niet aan ontsnappen hoor

Maar het is een verdienstelijke poging, dat wil ik je nog nageven...
Nee, alle gekheid op een stokje: er zijn natuurlijk DUIZENDEN mensen die zich in dezelfde situatie bevinden als ik. In mijn straat alleen al komen immers alle tuintjes op datzelfde wandelpad uit. In heel wat landelijke gemeenten kom je dat overigens nog heel vaak tegen. In elke gemeente vind je wel dergelijke wandelpaden... Dacht je nou echt dat je je er zo makkelijk vanaf kon maken? Dan moet je toch nog wat vroeger opstaan hoor...
Maar daar ging het natuurlijk allemaal niet over: de essentie van al dit geleuter is namelijk dat men de vrije keuze heeft om aan het verkeer deel te nemen of niet en - zoals met alles - moet men derhalve ook leven met de consequenties die aan die keuzes vasthangen. Kies je ervoor om niet aan het verkeer deel te nemen, dan is het gevolg daarvan dat je ernstig beperkt zal zijn in je bewegingsvrijheid. Kies je ervoor om op café te gaan? Dan kan je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat je sigarettenrook zal inademen. Het blijft evenwel een vrije keuze om dat te doen of te laten.