Los bericht bekijken
Oud 17 augustus 2020, 07:49   #24892
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Durven kijken en reageren op wat onjuist is en niet goed voor de "eigen" bevolking; zoals het VB.
Zo doen de moslims het eenmaal ze bij jou voet aan de grond krijgen, ze worden steeds talrijker, gevaarlijker en agressiever.
Hebben wij géén kansen genoeg gegeven in de EU aan bepaalde anderen mensen die van einde ende verre kwamen om zich aan te passen in ons land, de EU in het algemeen?

Die anderen hebben die kansen serieus terzijde geschoven en wilden alleen maar hun veroveringstochten verder zetten.

Heeft men die 'anderen' in ons land de EU in het algemeen géén kansen genoeg gegeven: werk, winkeltjes, VZW's, tempels, massa's voordelen gegeven, laten infiltreren op post- en diensten?

Het begint duidelijker- en duidelijker te worden dat zij uitgestuurd geworden zijn om de EU in te palmen.

Het licht aan het einde van de tunnel is vreselijk ver zoek op huidig ogenblik.

Ik hoop altijd dat ik de situatie echt verkeerd inschat of toch véél te dramatisch inschat maar op huidig ogenblik zijn er meerdere situaties (dagelijks) die je aan het DOOMdenken zetten.

p.s.

Ik kijk regelmatig naar Border Security Australia en daar stuurt men diegenen die de regels overtreden op de één of andere manier nogal snel terug huiswaarts zonder véél boeh of bah + verbod om het land meestal de eerste 3 jaar nog te mogen betreden.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 augustus 2020 om 07:54.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden