Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein
Mijn vraag aan u: Waarom trek je het lot van Amerikanen aan. Is het niet hun zaak? Wat maakt een Amerikaan, of anders gezegd Amerikaans binnenlandse gelegenheden, voor ge belangrijker dan een Chinees? Valt dat niet onder kopje racisme?
Onze zaak is om vooral geen dobbernegers of Arabische dobberkleuters op de noordelijke kusten van de Midden landse Zee op te pikken of dood met het hoofd in het zand te vinden. En vooral de oorzaak ervan wegnemen, regime chance wars stoppen dus. Dat is Trump aardig goed gelukt. Knap moet ik nageven, het is vredesduif Obama niet gelukt. Het waren uw corporate vrienden en media die zichtbaar moeite hebben gedaan om een oorlog met Syrië en Iran aan te vangen. Niet gelukt dus, weggepest of gepist door Trump.
|
Blahblahblah.
Ik zag op Facebook iemand die een paar jaar geleden naar de VS verhuisde en de kaas uit haar land miste, omdat de kaas ginder nogal plastiekerig smaakt. En dan die rits anti-Amerikaanse reacties eronder. Heb er dan maar fijntjes op gewezen dat er ginder ook "kaaswinkels zijn", zoals deze:
http://www.idealcheese.com/
Dit om aan te geven dat veel mensen de ballen van het land kennen en ook zaken niet los van elkaar kunnen zien.