Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2005, 20:36   #3
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben
Volgens mij gaat Syrië een flink pak rammel krijgen van de VS. Ik meen signalen op te vangen die erop wijzen dat er een psychologische oorlog tegen Syrië op volle gang is. Dit is natuurlijk een tactiek van de CIA om het land door intense propaganda eerst volledig te isoleren van de internationale gemeenschap en het te brandmerken als een gevaarlijke vijand. Pas daarna zal er een oorlog in de klassieke zin van het woord beginnen.

Zo herinner ik mij dat vorig jaar opeens berichten in de media opdoken die ons vertelde dat Syrië chemische wapens op de Soedanese bevolking testte. Daarna werd een resolutie door de Amerikaanse congres aangenomen die Syrië veroordeelde van "bezetting van buurland Libanon". En nu wordt de bomaanslag waarbij de ex-premier van Libanon omkwam in de schoenen van Syrië geschoven. Onmiddelijk daarna worden in de media breed uitgesmeerd dat de Libanese bevolking in opstand komt tegen de Syrische bezetter.

Voor mij is het duidelijk, nog voordat het bloed in de straten van Bagdad opdroogt, gaan de straten van Damascus ook met bloed besmeurd worden.
Ja, laat ons 'en masse' op straat komen en luidkeels protesteren tegen de Amerikaanse geweldenaars...
Wat denken die wel!... Iran en Syrië, de dragers van melk en honing, zo maar beschuldigen!!!...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden