Los bericht bekijken
Oud 18 augustus 2020, 19:37   #76
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

VN weet: Migratie uit Afrika zal in de toekomst voortduren

Citaat:
De migratie van Afrikaanse jongeren naar Europa zal doorgaan, voorspelt de VN. Het zullen nog steeds overwegend economische migranten zijn, die hier een beter leven zoeken. Europa zou daar zelf schuld aan zijn: de EU zou Afrika unfair behandelen en ongelijkheid creëren.
Als het kind maar een naam heeft zeker?

p.s.

Misschien zijn er mensen die denken, hé die Uni heeft precies niet echt een boodschap aan het vol laten stromen van de EU door migranten/asielzoekers/anderen ...

Wel, ik ben van mening dat wij mensen onze veiligheid voorop moeten stellen en dat kan niet als men de landen van de EU maar laat volstromen met lieden die het niet al te hoog ophebben met onze samenleving & de van toepassing zijnde rules and regulations.

Soms schreef ik al wel eens dat wij daarbij moeten denken aan de toekomst van ons nageslacht, onze kinderen.

Ik stapte al af van die gedachte want er zijn er al véél die gewoon aanpappen met de 'binnenstromers'.

Mijn glazen bol is ontploft nadat ik zocht naar: 'hoe zal onze toekomst er verder nog uitzien?'

Op één van de scherven van mijn ontplofte glazen bol viel nog net te lezen: "Der Untergang!!!"

Laatst gewijzigd door Universalia : 18 augustus 2020 om 19:48.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden