Los bericht bekijken
Oud 21 augustus 2020, 12:06   #12
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Dat is een wereldwijd probleem van een onevenredige verdeling van vermogens en oneerlijke belastingen. Ik heb er daarentegen geen probleem mee om solidair te zijn met zieken en ouderlingen.
Ik denk als > 90 % mensen met suiker of hypertensie op spartaans dieet overgaan, meer bewegen, nog een aantal punten, medicatie uit het lichaam krijgen. Het is mij ook gelukt overigens, ben 6 jaar een hypertensie patient geweest. Ondanks dat ik medicatie nam scoorde ik vaak hoog op de bloeddrukmeter ; het was mijn eigen fout. Ben momenteel al een jaar medicijnvrij, hypertensie. Hiermee wil ik zeggen dat het veruit bij de meeste mensen hun eigen schuld is dat ze dergelijke medicatie nemen.

Met spartaans bedoel ik geen slok alcohol meer, geen suiker, geen rood vlees, geen tot nauwelijks brood, geen zuivel, nauwelijks zout, veel water drinken, veel rauwkorst, veel water drinken, veel banaan, vaak cacao, vaak douchen met ijskoud water, veel havermout, de nodige vitamine en mineraal supplementen innemen, 90 minuten sporten op een dag. Niet teveel - en niet te weinig slapen. Je moet er wel voor over hebben hé. Geen slappe lul zijn.

Betreft oude mensen, in de 19e eeuw was men op 50 jarig leeftijd versleten, men was was op en dood volgde niet lang daarna. Als Covid de gemiddelde leeftijd met een 2 a 3 jaar drukt op ouderen dan moet het maar. Dus van gem. 80 jaar naar gem. 78 en 77 jaar.Die bereidheid zou ik als oudje wel willen, ipv een maatschappij ten onder zien gaan.

Betreft basisinkomen denk ik dat het gekoppeld moet worden aan bloedtest. Wie geen drugs, alcohol in het bloed vertoont, en wie lage cholesterol waarden vertoont en wie een goede BMI heeft komt in aanmerking voor een basisinkomen. Het overige deel valt buiten de boot. Jammer voor de zuiplappen, junks, fastfood eters, en ook jammer voor mensen met genetische aandoening. Laatste door inteelt hebben veel moslims als Pakistani en Afgani last van allerlei erfelijk zieken. Niet aan toegeven. Jammer voor hen, inteelt allochtoon met medische complicaties, geen basinkomen. Ook jammer voor autochtone die buiten groep valt. Toch zou ik hen adviseren om tot het uiterste te gaan. Desnoods alleen maar rauwkorst eten, met een beetje kip en vis erbij. Ook een uur per dag in een bad met ijs liggen kan heel goed werken, Wim Hof methode. Shock methode, weerstand opbouwen en natuurlijk gaan joggen of tenminste een 2 uur + wandelen per dag. Gaan ervoor zou ik zeggen tegen hen !! Voor wat hoort wat. Basisinkomen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 21 augustus 2020 om 12:31.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden