Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2020, 18:51   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Windows bestaat 30 jaar: zo zagen alle versies er door de jaren heen uit

Ik heb nog wel ergens ten velde in een schuif een cd van Win95 liggen geloof ik.

DOS heb ik nooit zo niet gebruikt.

Win 8 nooit gebruikt wel ééntje liggen.

Op huidig ogenblik gebruik ik nog altijd liever mijn (naar eigen hand gezette) Windows 7.

Win10 heb ik op een nieuwe pc draaien die ik vrij recent in elkaar gestoken heb maar het opdringerige karakter van Win 10 kan mij nog steeds niet bekoren.

Er staat één van de vele Linux distributies op een USB stick en die draait prima.

Toch wil ik met bovenstaande géén steen werpen naar MicroSoft want er kruipt aardig wat werk in, om een besturingssysteem te maken.

Ik dacht dat de Chinezen aan een eigen besturingssysteem bezig waren omdat zij Windows niet 'meer' wilden gebruiken.

Ik geloof dat dit project al gestopt is.

Het hangt er ook allemaal van af waarvoor je de PC/software voor gaat gebruiken?

Ik heb eens buren gehad die alle mogelijke software gingen downloaden juist maar om het te hebben, verder deden zij daar niets mee.

Win 95 song dacht ik ...

Edie Brickell - Good Times

Laatst gewijzigd door Universalia : 25 augustus 2020 om 18:58.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden