Los bericht bekijken
Oud 31 augustus 2020, 15:41   #49
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Dus Tesla rijders hebben dus ook hetzelfde marginaal verstand als van een motorijder. Ergens ook te verwachten. Het enige wat ik doe als ik een Tesla zie rijden is eens hard lachen. Weer zo een groene nerd die denkt dat hij de wereld gaat veranderen. En smaak is persoonlijk maar ik vind het model Y en 3 gewoon lelijke gedrochten. Vooral de Y is precies een vierkantige zelfbouwdoos op 4 wielen. Enkel de Tesla S ziet er dan nog een beetje goed uit (maar ik zou er zelf geen euro aan willen spenderen). Van die plastieken kapjes had ik hetzelfde gehoord. Te gek voor woorden
Je mag eens goed lachen met mij, ik heb daar geen probleem mee. Maar besef wel dat ik enkel met een Tesla rij omdat het goedkoper is dan met een Diesel rond te bollen,niet omdat ik een groene jongen ben.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden