Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Mijn doel is vast te stellen dat ik gelijk krijg wanneer onnozelaars met macht en aanzien verkeerd bezig zijn en ik dat juist analyseer. En het is inderdaad zo dat ik dat graag ergens "vastleg" zodat ik nadien kan zeggen dat ik gelijk had en daar een bewijs voor heb
Ik wil vooral niet dat idioten die status hebben en dom bezig zijn, hun idiote ideeen zouden verbeteren door mijn toedoen, voor ze totaal aangetoond hebben wat voor een idioten het zijn, en dat het perfect mogelijk was om niet zo idioot te zijn.
En ja, als ik daar een beperkt aantal getuigen kan bij hebben, is dat meegenomen. Meer moet dat niet zijn. Ik toon graag aan dat mensen met macht en aanzien idioten zijn.
Dat is een rode draad door mijn leven: fouten in de redeneringen vinden van mensen met macht en aanzien. Het laatste wat ik zou willen is dat ze door mijn toedoen "wijzer" worden. Ik wil dat hun falen zichtbaar is, meer niet. Het is voor mij een ongekende bron van plezier, maar ik moet zeggen dat ik met corona een overdosis krijg.
|
Allez, De Obsessieve Vlondereirs hier lopen dus geen gevaar. Waarvan akte.
But I digress