Los bericht bekijken
Oud 2 september 2020, 07:41   #250
Sneaky
Minister-President

Sneaky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik ben het vaker niet met je eens, patrickve.
Het is geen toeval dat het uitgerekend een jongen van allochtone afkomst is die op beestachtige wijze de dood werd in gedreven. Dat al de rest de beesterijen overleefde.
In een tijd dat racisme tot in het absurde wordt belicht, misbruikt en bestreden is het onbegrijpelijk dat hier niet meer aandacht aan werd besteed. De reden kennen we: In de hoogste kringen kent ons, ons.

Dat uitgerekend het slachtoffer van het elitaire studentenclubje er veel te veel voor over had om erbij te kunnen horen is wél begrijpelijk.

Dat het racistische studentenclubje alle bewijzen verdonkeremaande bewijst dat ze wisten dat ze te ver gingen. Ze probeerden dus ook nog hun verantwoordelijkheid te ontlopen.
Is DAT wat de toekomstige elite leert aan de unief?
Is DAT wat zij leerden van hun ouders?

Ik ken intussen jouw gewelddadige religie van "the winner takes is all", maar ben het er niet meer eens. De mens dient zich te onderscheiden van de beesten.
Het is net andersom. Er bestaan geen wreder beesten dan mensen.
Daar wil ik niet bij horen. Tot geen énkele prijs.
Dat is totaal van de pot gerukt. ALLE schachten zijn op de intensieve beland. Toevallig is de gekleurde degene die overleden is meteen komen de moraalridders weer racisme roepen. Die heft gewoon slechter gereageerd als de anderen.

Ze hebben een grote schuld omdat ze niet eerder hebben ingegrepen. Maar dat maakt hen nog geen racisten.