Wat gaan ze nog allemaal uitvinden om de rek en trek te manipuleren? Angst zaaien via aankoop en gepruts via Open VLD vriendjes met slechte mondmaskers tot ....met nieuwjaar géén familie nieuwjaar feesten!
Alsof men onveilig ....zonder bewijzen bij de koning op bezoek mag! Op korte moet Lachaert dus meerdere keren getest geweest zijn.....en nu plots....Pfffffffff. sjoemel ja! inderdaad Niemand die gelooft dat volgende week donderdag een nieuwe regering het stokje al overneemt van de regering-Wilmès .... dus rek en trek
Theater, theater...... Wie gelooft die mensen nog wegens hun decennia lang theater, leugens en bedrog? Theater, leugens en bedrog dat na Leterme (die notabele na premierschap onmiddellijk gevlucht naar het buitenland ....) nog veel verergerd is.
Alles word er aan gedaan om verkiezingen tegen te houden, verkiezing resultaten te omzeilen en vooral mensen die leven op Vlaamse bodem ( de meerderheid in dit land) het zwijgen op te leggen.
Links kwijlt al jaren naar het geld dat op de spaarboekjes staat van de Vlamingen om het toch maar te kunnen annexeren = opsouperen via loense beloftes wat waarschijnlijk in stroomversnelling komt met de Vivaldi bende waarvan Franstaligen en vooral links zal dictatoriaal dirigeren wat mensen die leven op Vlaamse bodem nog kunnen of mogen
....en nu vragen gedupeerden die in de zak gezet werden via
>> Belangenvereniging ArcoClaim brengt met een open brief aan de zeven partijen die gesprekken voeren over een nieuwe federale regering het Arco-dossier opnieuw onder de aandacht. “Voer uit wat beloofd is”, klinkt het.
Sorry, mensen maar de linkse bende binnen CD&V heeft jullie bestolen via ARCO en Dexia en nu denkt u dat Vivaldi gesteund door de linkse zuil van CD&V jullie gaan terug betalen? Fortis werd nu ook al geseponeerd op zijn Belgische via sjoemel rechtbank wegens verjaring!!!!!
Di Rupo wou Jullie zelfs niet gaan verdedigen betreft Dexia en ARCO in Frankrijk!!!!!!
Jullie werden gepluimd .... wanneer eisen jullie een sterk zelf beslissend Vlaanderen..... waar dan misschien een niet corrupte justitie kan geïnstalleerd worden losstaand van de sjoemel Brusselse en Franstalige rechtbank Namen enz.???? Zodat Vlaanderen bij zaken zoals ARCO, Fortis zelf kan handelen en dat die grote sjoemelaars niet het "voorrecht "hebben de zaak in Brusselse handels rechtbank af te handelen = seponeren!!!!
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 8 september 2020 om 19:32.
|