Los bericht bekijken
Oud 10 september 2020, 07:47   #66
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Het is weer maandelijks update seizoen. Gisterenavond drie uren gekmakende oostenwind. Daarnet na een bericht met de vraag of er mocht gerestart worden of dat het buiten de gebruikstijden diende te beuren gekozen voor buiten de gebruikstijden. Doordat ik internetexplorer niet gebruik - en nochtans is firefox ingesteld als standaardbrowser - en ik iets te lang binnen de browser bezig was besloot microsoft van toch al maar tegen mijn wensen in herop te starten. Om een muziekje op te zetten kan ik ook maar beter WMP gebruiken want hoewel als standaard mediaspeler ingesteld, vindt microsoft het nodig te fragmenteren wanneer VLC speelt waardoor die gaat haperen. Als WMP speelt natuurlijk niet. Microsoft en klantvriendelijkheid. Net als het ambtenarenapparaat kent het enkel zichzelf. De klant dat is een last en zou beter geen gebruik maken van het systeem, dan werkt alles veel beter.

Waarom gebruikt u geen ander besturingssysteem als u zo ontevreden bent over Windows?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden