Extreem-rechtse symbolen in forumsessies
Beste moderatoren,
Zouden jullie er a.u.b. voor kunnen zorgen dat extreem-rechtse symbolen zoals hakenkruisen en Keltische kruisen uit de fora verwijderd worden? Ik lees jullie site geregeld in het buitenland en ik wil hier liever geen problemen met de politie en ik wil ook niet van de unief gezwierd worden?
Extreem-rechts mag dan Salonfähig geworden zijn in Vlaanderen - ik heb daar zo mijn opinie over, maar die doet hier nu niet ter zake - maar in het buitenland worden zaken als Keltische kruisen, hakenkruisen, antisemitisme, negationisme en oproepen tot massamoord niet getolereerd.
Ik verzoek jullie dan ook dergelijke zaken te verwijderen, zodanig dat men op een fatsoenlijke wijze jullie site op openbare plaatsen in het buitenland kan lezen.
Dank bij voorbaat,
Johan van den Broek
PS: Dit verzoek geldt ook aan het adres van diegenen die Keltische kruisen plaatsen naast hun bijdragen. Ik zoek geen ruzie, maar verzoek jullie gewoon rekening te houden met diegenen die in een internationale context moeten functioneren en op een fatsoenlijke wijze deze site willen lezen. Ook aan jullie: dank bij voorbaat!
|