Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
Daar is iets van .....het (alles) veranderd van uur tot uur . Maar we kunnen niet ontkennen dat al bij al Zweden er niet slechter doorspartelt dan al de rest. Indien niet beter zeker en vooral niet slechter zelfs integendeel.
|
Inderdaad. Zweden heeft het niet "goed" gedaan, het heeft gewoon geen EXTRA ENORME STOMMITEITEN uitgestoken waarvan men kon zien dat het doelloze stommiteiten waren.
Maw, Zweden was "epidemie zonder stommiteiten en zonder "beleid" ". De rest van Europa was "zelfde epidemie, met daarboven nog eens overheden op steroids die de ene stommiteit na de andere deden op ongezien niveau, omdat ze "beleid" gingen voeren".
Ik heb wel respect voor die Zweedse epidemioloog Tegnell. Dat is een vent die de cursus die hij in het eerste jaar onderwijst, ook begrijpt

Wat blijkbaar een zeldzaamheid is onder de epidemiologen...
Maar die vent heeft ballen van titanium, om het roer in hand te houden als gans de shitstorm van gans de "expertenhorde" van gans de wereld over hem heen is gegaan.
Wanneer ik Ferguson zijn curves systematisch zag afwijken van de Zweedse data, gedurende een verschillende weken, had ik door dat er iets totaal verkeerd was met het SIR model.