Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
Het is helemaal geen overgeërfde frustraties, het is de natuurlijke vorm van overlevingsdrang en overheersingsdrang van een soort of groep.
En hierbij word de geschiedenis en het verleden gebruikt om de Blanke een vals schuldgevoel te bezorgen.
En een deel van de Blanken, vooral de linkse ellementen, trappen er met beide voeten in.
|
Bij de rechtse elementen gaat gewoon altijd op dat het nooit zo kan zijn dat zij zelf iets fout hebben gedaan of doen en komen daarom met diverse zonderlinge redenaties , die in sommige gevallen ook waar zijn.
Citaat:
|
Wat de donkerkleurigen nu vooral toepassen is, jou bedgrootvader zijn baas heeft mijn bedgrootvader onderworpen, onderdrukt en vernederd, dus nu mag ik jou onderwerpen, onderdrukken en vernederen. Dat jou bedgrootvader ook werd onderdrukt en vernederd door zijn baas en jou bedgrootvader en grootvader hebben gevochten om onder de onderdrukking en vernedering uit te geraken en mijn bedgrootvader en grootvader niets anders deden dan alles ondergaan, laten we hierbij, buiten beschouwing.
|
Het zou moeten gaan over wat er in het heden niet goed gaat. Als mijn voorouders zwarten hebben onderdrukt dan kan ik daar niets aan doen , daar ben ik niet verantwoordelijk voor.
Citaat:
|
Het grote probleem van de Multicul.
|
Ik zie hier toch echt schuld in beide kampen.