Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga
Arme Zwitsers dan...
Ofwel leven in Zwitserland alleen atoomgeleerden, ingenieurs en hersenchirurgen, die 'complexe' vraagstellingen kunnen begrijpen...
Welke 'complexiteit' zit er dan in de vraag voor een splitsing van belgoland ?
|
Ach jong..... ben 65 jaar en heb nog nooit in mijn leven miserie gehoord in de Zwitserse politiek. Zwitserland staat economisch en politiek zeer sterk. De kosten van de laatste afgewerkte tunnel waar gans EU zal van genieten is hoger dan de totale schuldenberg mesthoop van het sjoemel merk België >>>en toch heeft Zwitserland bijna geen staats schuld... wat het resultaat is van geen maffia politiek en referendum kiezen als de politiek er niet uit geraakt.
Ze maken zelfs bewust schulden omdat de Zwitserse Frank zo sterk staat dat hun bedrijven anders niet zouden kunnen concurreren. Staatsschuld waar de bevolking kan van genieten via Zwitsers meubilair en daadwerkelijke sociale hulp en geen loze beloftes!!
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 17 september 2020 om 19:40.
|