Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
Maar het is niet realistisch om te denken dat dit spelletje kan doorgezet worden tot 2024 hee.
|
God schept de dag, en Bouchez kruipt erdoor he. Elke dag is toch weer een dag gewonnen. En ik zou daar niet zeker van zijn, dat dat niet kan doorgaan tot in 2024. Maar zelfs 2022 is toch al dat gewonnen. En wie weet, 2023.
Corona helpt. "het land moet bestuurd worden in deze crisis". Zonder corona zat hij met een dode eend, nu zit hij met een volwaardige regering. "tot aan het vaccin" koopt hem al 2021 en met een beetje geluk koopt men er een dat niet werkt, dus is 2022 ook al daar. En dan is het "bijna de moeite niet" om nog verkiezingen te houden zoals de laatste keer he.
Citaat:
Waar het klootzakske op zit te azen, is gewoon dat 'zijn' deel van de toekomstige koek wat groter is dan hetgeen hij volgens de gangbare methodiek recht op zou hebben bij de verdeling van de ministerposten.
|
Hij heeft nu de ganse taart. Hoe kan je hem met een "groot stuk taart" verleiden ?
Wat kan er fout gaan ? Verkiezingen ? Chiche he

Hij gaat daar enkel mee vooruit. Niemand durft verkiezingen.
Mocht ik Bouchez zijn, ik zou alles doen om de huidige regering, als het kan met vertrouwen, als het niet kan, in lopende zaken, te houden.