Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2005, 17:26   #37
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer
Bon, ik ga niet in op zaken die niets met mijn ideeën te maken hebben en enkel bedoeld zijn als woordenbrij om van de inhoud los te komen en te vervallen in een hoop dwaze verwijten vanuit een al lang achterhaald denkparadigma (vrijheid, identiteit,... - en waarom dat achterhaald is, ga ik niet opnieuw herhalen, ik merk alleen dat de postmoderne subjectkritiek hier nog door niemand weerlegd is, evenmin de onmogelijkheid van legitimaties op een meta-niveau) dat zich natuurlijk met verbaal "geweld" (onzin is meestal een Ersatz voor geweld in een discussie, cf. ook de "uitlatingen" van Storme die weinig van dat grote "denkerschap" waarover jij het had, laten vermoeden) vergeefs moet trachten te verdedigen.
Baarlijke nonsens!

[size=1]
Citaat:
[size=1]PS: Nogmaals: het volk volgt maar al te vaak de idioot die het best hun negatieve gevoelens legitimeert. Alsof ik ervan uit zou gaan dat het volk zich zou laten overtuigen... Het Vlaams Belang pak je aan met processen, spreekverboden, multiculturalistisch onderwijs, antidiscriminatiewetten, het cordon sanitaire, intrekken van dotaties, en ga zo maar door, zodat het hoogstens (!) een partij kan zijn die locaal door toedoen van een paar populistische partijslaven wat macht verwerft maar that's it.[/size]

Succes verzekerd!
Quod erat demonstrandum de afgelopen twintig jaar!

Ik vind de klassieke linkies gemakkelijker: racist, negationist, fascist, neo-nazi zijn zo van die woorden waarbij zowat iedereen de onmacht voelt van degene die dit fraais als klassiek non-argument moet in de strijd werpen.

Bij Wanderer is het veel moeilijker: vind in die posts maar eens het onderwerp, werkwoord en leidend voorwerp...om dan nog van de inhoud te zwijgen

slik...[/size]