Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske
Ik zie een duidelijke trend. Vlaams-nationalisme is van geen tel voor de kiezer. Dat is de verklaring voor de niet zo goede cijfers van NV-A.
Wat is dan wel belangrijk? PVDA en VB stijgen. Toevallig de partijen die sinterklaas willen spelen met een hoog pensioen, te betalen door 'de anderen'.
"Veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven." lijkt mij hier van toepassing.
Arm Vlaanderen. Het algemeen niveau van de politici is van dermate bedenkelijke kwaliteit dat een 'onafhankelijk Vlaanderen' enkel goed is om de bevolking collectief te verarmen.
|
Lijkt mij logies gevolg van het feit dat wij niet mogen kiezen... en als we wel moesten gaan kiezen onze keuze bij vuilbak gezet werd. Al 1,5 jaar theater gespeeld word om de kiezer lam achter te laten. Om soort dictatuur tot 2030 zonder verkiezingen te installeren.
Dan kiezen mensen egoïstisch voor de poen beloftes , omkoop toestanden om die partijen van leden te verzekeren. Alles draait om geld.... de vraag is....wie betaalt het?????