Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer
De 1,5 meter-maatschappij zou de prijs zijn voor het leven in een geglobaliseerde omgeving. Hopelijk zetten zulke gedachten zich niet door, geholpen door de drang naar technocratische controle (ook het vaccinatiegeheim zal moeten worden verdedigd). Volgens de Nederlandse spoedwet - die toelaat dat per decreet en zonder instemming van het parlement maatregelen afgekondigd worden - zou het niet houden van voldoende afstand trouwens een misdrijf worden met een strafblad tot gevolg.
|
Ha, aan de andere kant wordt openbaar vervoer dan wel heel luxueus: iedereen een grote zetel met anderhalve meter ruimte rondom zich ! Kan je je indenken wat een eerste-klasse bussen en trams dat worden ?
En klaslokalen waar elke leerling een groot bureau heeft ? Aula's waar studenten heel ruime zitplaatsen hebben ?
Een anderhalve meter maatschappij is een bijzonder luxueuse first class vlucht maatschappij he, die wij ons niet kunnen permitteren tenzij ik eens mag rondlopen met mijn machinepistool om wat te wieden
Men zou dat ook kunnen bekomen door bijvoorbeeld "moord met katana" toe te laten. Met een katana kan je niemand doden die op meer dan anderhalve meter van je vandaan blijft he, dus iedereen die je kan doden is op minder dan anderhalve meter. Ik zou dus zeggen: laat gewoon toe om vrij mensen te doden met een Japans zwaard, en je bekomt automatisch de luxueuze anderhalve meter maatschappij, MET bovendien de bonus van een uitdunnen van de bevolking. 't is zelfs nog goed voor het klimaat !