Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk
Klopt, maar open VLD heeft er wel voor gezorgd dat De Croo uit de schijnwerpers bleef van de pers en TV om zo de bevolking hem niet als mede treuzelaar of postjes pakker te laten uitzien.
Terwijl d partij .....dus ook de Croo er 1,5 jaar alles aan deed om verkiezingen onmogelijk te maken. en nu op de deadline tovert de Croo een regering, haha theater, theater.
Ook de corona werd al die tijd gebruikt om de angst bij de bevolking optedrijven.....nu dat er zicht is op die regering naar hun goesting......die vooral wil her-federalizeren en daar voor verkiezingen wil uitstellen tot 2030 komt er plots ademruimte voor de mensen wat betreft corona.
>>>>De regel die overal anders is: mondmasker niet langer op alle plaatsen verplicht, maar gemeenten hebben het laatste woord.....
Dus het dictatoriaal klunzig beslissen van de federale regering om de deelstaten in een kwaad daglicht te zetten als onkundigen om zo de her-federalisering te kunnen bewijzen moet nu plot niet meer......
theater, theater, 1,5 jaar rek en trek om hun Vivendi dictatuur aanvaardbaar te maken bij mensen die leven op Vlaamse bodem...... om te her-federaliseren en Vlaanderen, onze deelstaat >>>>in Brussel, EU en de wereld voor dood te behandelen tot 2030
Daar word de verkoop van onze strategische kerncentrales nog klein bier tegen......  .
|
>>>> komt er plots ademruimte voor de mensen wat betreft corona<<<<
dit om een oef gevoel te creëren een algemeen goed gevoel van opluchting >>> dat dan ook zou over stralen op de Nieuwe eerste minister met wat voor constructie ook...
uitgekiende strategie, om hun dictatuur in te lijden tot min 2030...dat is zeker!
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 24 september 2020 om 18:47.
|