Los bericht bekijken
Oud 26 september 2020, 12:49   #151
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

[quote=fred vanhove;9459612]Ik dacht net dat er vroeger grotere evenementen waren dan nu. Misschien minder maar denk maar aan Woodstock of California Jam 1974 op de Ontario Speedway ..Monterey en de legendarische stadion concerten van de rockgroepen.
Queen gaf ooit een concert in Rio de Janeiro voor geloof ik meer dan 300.000 mensen.

En hoeveel volk kwam er niet af wanneer politieke leiders de massa toespraken....denk maar aan de toespraken van de nazi's of Mussolini. De toespraken van Martin Luther King enzovoort.....

De massa's die toestroomden wanneer helden als Vliegeniers werden onthaald....

Zelfs legendarische boksmatchen aan de Heizel met Marcel Cerdan....de matchen van Cassius Clay.....grote voetbalwedstrijden.

En ja of ze vroeger zo veel meer sporten zou ik niet weten......of het moet zijn dat liggen zuipen en joints paffen ook sporten was. Trippen op de riffs van Jimi Hendrix was ook een zekere vorm van sporten misschien

Ik heb de indruk dat er in de 'hippie' tijd minder werd gesport als nu...fitnessen deed alleen Tarzan......Nu zie je veel meer van die gespierde knullen en afgetrainde meiden rondlopen ......Hoeveel jongeren ga nu niet surfen....skaten...skieën.....mountain biken......Hard fietsen.....Op iedere hoek van de straat is een fitness zaal....Nooit gezien vroeger.

Dat bestond vroeger allemaal niet.

Volgens mij kwamen mensen vroeger makkelijker massaal buiten op de been dan nu .

Ik denk dat wie beweert dat het vroeger allemaal beter of slechter was altijd voor 50% gelijk heeft. Veel dingen waren pakken leuker anderen weer niet.

Wel vond ik de tijdsgeest veel leuker.......alles was relaxter ......er was meer blijheid en vrijheid...kortom er was hoop want alles ging altijd maar beter . Nu heb ik de indruk dat er ons meer en meer wordt afgenomen

100% akkoord.
Maar ze waren ook met veel minder tevreden.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden