Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer
De 'praktijk' 'leert' dat niet.
|
Toch wel, mijn beste
Ge weet dat de bal in jouw kamp ligt ?
Citaat:
Ondertussen is het nihilisme echter zodanig groot geworden dat men niet eens meer ziet wat er verloren gaat. Als je natuurlijk op alle vlakken de individualistische willekeur als (niet-)'norm' neemt, als overal het zinvol cultureel 'verzilveren' van de biologische complementariteit van man en vrouw door de afgunst en irrationele gelijkheidsdrang tegengewerkt wordt (waardoor jongens vandaag overigens vaak zonder rolpatronen vallen, want de hele opvoeding is de facto grondig gefeminiseerd), dan 'zie' je natuurlijk ook nergens nog het verschil, omdat je niet eens weet waarnaar te kijken.
|
Da's weer zo'n hoop 'gezever'
Ge kaart hier de drogreden van de natuur aan maar een mens doet niks anders dan de natuur naar zijn hand te zetten
BOVENDIEN is het niet zo in de natuur wat opvoeding betreft
Ja ge hebt die twee complementen nodig in de natuur voordat ge nageslacht kunt krijgen en daar stopt het dan meestal
Citaat:
En nogmaals: ik ging er dus van uit dat de andere factoren evenwaardig zijn. Uiteraard is een 'slechtere' situatie - door labiliteit van een van de ouders - bij een heterokoppel niet verkieslijk boven een wat dat betreft 'betere', maar dat moet op voorhand grondig beoordeeld worden. Zolang er echter wel evenwaardige alternatieven bestaan in heterogezinnen, verdienen die de voorkeur.
|
Uw uitleg _ ge zult waarschijnlijk nog een dozijn drogredenen onder je hoed hebben om als troef uit te spelen _ in acht nemende zie ik niet in waarom ge heterogezinnen voorkeur zou moeten geven