Trump vreest voor verkiezingsfraude, en hij heeft gelijk
Om wille van de pandemie overweegt men in Amerika te stemmen via "voting ballots". Een systeem met brieven die opgestuurd worden en geteld worden, waarbij mensen het juiste bolletje moeten aanstippen.
In het verleden zijn er cases van stemmen die verloren zijn gegaan of weken achterwege bleven, van dode mensen die achteraf gestemd bleken te hebben etc. Het doet een bezorgdheid ontstaan en dus vind ik de kritiek van Trump heel logisch en gegrond.
Wie bepaalt uiteindelijk hoe er gestemd zal worden? Het is organisatorisch toch perfect mogelijk om elektronisch te stemmen op een veilige manier? Eventueel door over meerdere dagen te laten stemmen?
Vlaams Belang kwam vandaag in een massa samen, met mondmaskers en ontsmettingsmiddel. Op die manier kunnen Amerikanen mijns inziens veilig elektronisch stemmen.
Als Biden wint via voting ballots, heb ik er helemaal geen vertrouwen in. Dat moet vermeden worden, en onze media zouden daar eerlijk over moeten zijn. Nu verzwijgen ze de hiaten van voting ballots, en beweert men universeel dat Trump de verkiezingsuitslag niet respecteert
Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 27 september 2020 om 23:00.
|