Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2020, 20:36   #20
epicurist_dirk
Minister
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 3.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
De wereld is voor de optimisten .
Bla bla bla......Schreef het al eens....

Ok, een fair democratisch systeem zoals in Zwitserland komt er hier niet…. Dus ga ik egoïstisch ook maar om de poen…. De 1500€ zonder er mij bij af te vragen wie dat zal het betalen, ikke, ikke , ikke en de rest kan stikken toestand......

Maar ja als mensen die leven op Vlaamse bodem niet het zelfrespect hebben om op te staan tegen dictatuur particratie >>> te protesteren zoals in Wit Rusland …. (die er 1,5 jaar met NON, NON, NON.... zoals madame NON strategie over deden) om zich te nestelen in een federale toestand

1,5 jaar tijd heeft men gehad om van zich te laten horen buiten de café toog!

Kan mij het dan ook niet schelen wie nu of de volgende generaties mijn WIN FOR LIVE betaalt!!!!

Feit is Linkse Vivaldi + staats TV en ramptoerist Pers te lande zal gans Vlaanderen in cordon toestand duwen tot 2024. Propaganda voor Links en her federaliseren is al begonnen.....
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 5 oktober 2020 om 20:43.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden