Los bericht bekijken
Oud 6 oktober 2020, 14:22   #318
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
+ een deftige hospitalisatieverzekering, ook niet goedkoop.

Maar wel noodzaak.
1 keer iets deftigs meemaken is voldoende om bankroet te geraken aan medische kosten.
Enne ze verzorgen u precies wat beter met een verzekering.
Misschien nice to know voor brave medeforummers, wat ik meemaakte:

Ik heb al lang een hospitalisatieverzekering, daar niet van.
Maar een paar jaar terug hebben ze mij toch eens bang gemaakt, 's avonds laat thuis toen ze een cardiogram maakten, in de ambulance (tuuut tuuut ...) en in het ziekenhuis. Ze staken daar toen godverdomme een camera in de aderen van mijn pols en ze duwden die met een ijzeren draad tot ongeveer bijna aan mijn moteur. Ik kon alles volgen op een groot televisiescherm, maar ze hadden me wel iets ingespoten waardoor het me allemaal niet veel kon schelen. Toch hoorde ik de sussende woorden: uw aderen zijn ok Schoofken, ze zijn nog lijk die van een baby. We gaan morgen verder moeten zoeken, slaap intussen maar op uw 2 oren.
(later bleek dat ik hetzelfde had als even daarvoor ook ... Bart De Wever heeft gehad ....)
Drie nachten later mocht ik naar huis.
Kosten voor zover ik me herinner: 100 euro voor de ambulance en 30 euro voor de rest. Daarvoor kon ik mijne freet thuis nog niet betalen!!
En van die beruchte hospitalisatieverzekering was het dus een feest: ik trok nog eens 50 euro terug.
(ik kies wel altijd voor een meerpersoonskamer; dan zie je nog eens wat en heb je wat klap)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden