Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
2024 ?
Daar gaan we on in 2024 eens zorgen over maken zeker ?
Ondertussen hebben we al de handen meer dan vol met de onafhankelijke republiek Vlaanderen die er eind 2019 zeker zal zijn.
En ja, ik weet dat zeker, ik heb het uit betrouwbare bron.
|
Al hoop ik van harte dat je gelijk krijgt…..maar ik twijfel er heel sterk aan, omdat>>>
Deze Vivaldi regering heel sterk links tot extreem links is met “Groen/ecolo”. ik schreef het al Deelstaten die mogen beslissen staat nooit in het programma DNA van links. Vandaar hun streven her-Federaliseren met verkiezing stop tot 2030!
China, Tibet, oeigoeren en nu zelfs Hongkong word systematisch dicht geknepen en afgezonderd van de wereld.
Delen van>>> Polen, Hongarije, Roemenië enz…..hadden niets maar dan ook niets te zeggen onder links bestuur. Product en de bedrijven mochten alleen verkopen en uitvoeren via Aeroflot = de Russische communistisch partij.
Centraal gezag in Rusland besliste over alles, leven en dood!
Wat wel mocht van centraal bureau in Rusland >>>
-Polen, Hongarije, Roemenië enz kenden hun op eigenbelang gestuurde Collaborateurs die via leger, politie, vakbond, school, …..zware repressie uitoefende op eigen bevolking om de gunsten met verworvenheden van het linkse centraal gezag te verkrijgen!
-
Kunst, cultuur, school, trein en bus, pers en TV werd net als hier gebruikt om de mensen van geboorte tot de dood onopvallend dagdagelijks links propaganda denkpatronen binnen te lepelen en alle anders denkend als verderf vooreeuwig te tatoeëren. Waarbij mensen die democratisch meer autonomie willen het hardst aangepakt worden…. NVA, VB ????