Discussie: Schijnveiligheid?
Los bericht bekijken
Oud 8 oktober 2020, 18:28   #611
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
maar je kan je voorstellen dat de eng-medische optiek van 'liefst geen enkele dode of zwaar zieke!' vermengd kan raken met het prestige om mee voor 'de oplossing' te zorgen.
Ja, dat denk ik wel. Ik ga niet mee in die complotten van Bill Gates die de wereld wil vaccineren in het kader van een snood plan en zo. Ik ga zelfs niet mee met de farma industrie die dit organiseert. Dat is niet waar. Maar ja, dat men ZIJN soort oplossing absoluut wil aanbrengen, gewoon omdat men daar (te veel) zelf in gelooft, en dus inderdaad enkel maar oog heeft voor dat enge "we moeten vermijden dat er doden vallen die ik met een vaccin kan redden, allez, mensen, op de tanden bijten, we zijn er bijna" en niet ziet dat men hierdoor veel meer kwaad dan goed doet.

Ik zou met MVR meegaan mocht men min of meer routinematig op 2 maanden een vaccin uit de grond kunnen stampen en op grote schaal toedienen, zonder de minste twijfel over efficientie en veiligheid.

Ja, dan is het nuttig om 2 maanden op slot te gaan. Maar niet langer. 2 maanden, gegarandeerd resultaat, en nadien zwijgen we erover. Planmatig en duidelijk. Ja.

Maar onze medische technologie is daar nog niet, en zo een mensen dromen dat dat bijna het geval is. Hierdoor overschatten ze gewoon totaal hun kunnen, en willen ze eisen stellen aan de maatschappij met een totaal scheve kosten-baten balans.

Laatst gewijzigd door patrickve : 8 oktober 2020 om 18:30.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden