Los bericht bekijken
Oud 11 oktober 2020, 03:16   #37
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Inderdaad het RIZIV erkende mij onmiddellijk in 1983 als +66% invalide.

Alleen weigerde CM mij om economische redenen als invalide en stelde dat ik moest dood zijn.... en werd zodoende ook als dood behandeld waardoor ik nooit bv verzorging van het wit geel kruis of zo heb verkregen, kon creperen! Na rek en trek recht procedure stelde de rechter in 1997 meneer is niet dood hij staat hier....werd CM VERPLICHT mij als +66% invalide te erkennen.

( redenering CM toen was: als ze mij moesten betalen moesten ze nadien alle kanker - invaliden vergoeden, eens de rechtsprocedure opgestart werd die agressief verdergezet)

Ik durf nu wel vrij spreken al heb ik niets te verbergen omdat ik nu niet meer afhankelijk ben van CM en nu na 35 jaar als "normaal" mens behandeld word als gepensioneerd!
U bent lang niet de enige mijn beste...

Mijn dochter is geboren met Spina Bifida Occulta,een verborgen open rug dus....

De erkenning tot mindervalide heeft dus maar liefst 22 jaar in beslag genomen....

Ondertussen werd ons elk recht op bijstand ontzegd ,zelfs de aanpassingen op haar eerste auto moest ik zelf volledig bijbetalen....

Toen ze eindelijk na 22 jaar werd erkend ,gelde dit zonder enige terugwerkende kracht ....

En nu, word ze zelfs tegengewerkt om haar aanvraag voor een rolstoel,dat was weer een twee jaar durend gevecht om te bekomen waar ze recht op heeft...

En weet u,die meid heeft geeneens een uitkering,die werkt voor haar geld ondanks haar handicap...

Laatst gewijzigd door Svennies : 11 oktober 2020 om 03:19.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden