Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
Nu, de volksverhuizing die bezig is, heeft niet veel te maken met de Islam.
Laten we daar al een onderscheid in maken.
Die volksverhuizing is in de eerste plaats veroorzaakt door het noord-westen zelf.
Je ziet niet enkel van het Midden-oosten en Afrika naar Europa, maar ook van Latijns Amerika naar Angelsaksisch Amerika.
Binnen het westen heb je een vrijheid van godsdienst.
En daar zit dus het probleem van Europa.
Het Christelijke Europa kent bijna niets van de Islam en brengt elke strekking van de Islam onder één noemer.
Zo is de World Community of Islam in the West ontstaan uit de Nation of Islam, Islamitische Falangisten, kunnen ontstaan en uitgroeien tot een machtige groep.
Een groep die steeds meer en meer invloed krijgt op de Westerse Moslimjongeren.
En die als enige doel heeft heel de wereld onder de Islam te brengen en de strikte toepassing van de Sharia overal in te voeren.
En de oorzaak van de groei van de Falangisten is de laksheid van het westen op zijn geloof en cultuur op te dringen aan iedereen die hier komt wonen en leven.
Daardoor zitten veel Westerse Moslimjongeren gevangen tussen twee werelden en voelen zich nergens thuis, waardoor ze zich aansluiten bij de Falangisten, waar ze het verhaal krijgen dat ze zelf moeten vechten en zelfs moorden om een eigen staat op te richten en de rest te onderwerpen.
Het is de westerse laksheid die de oorzaak is, dat je nu hier situaties krijgt, waarin 14 en 15 jarige Moslimjongens hun 9 jarig Christelijk nichtje jaren aan een stuk verkrachten, terwijl ze iedere niet Moslim die het waagt naar hun 18 jarig Moslim zusje, nichtje of buurmeisje te kijken de kop inslagen, want het hoort zo volgens hun geloofsovertuiging.
|
Het klopt wat u schreef dat we in de EU er te weinig van kennen wat dan weer niet belet dat er véél Europeanen van mening zijn dat het een vreselijk fout signaal is dat wat bepaalde moslimgroepen weten te brengen.
Misschien bots ik Internetsgewijze op verkeerde/oproerkraaiende artikels, ik heb er géén idee van.
Misdaadbendes heersten in Europa en moslimbendes nemen de macht over.
Niet dat ik zo Christelijk ingesteld sta maar toch even gelezen dat artikel.
p.s.
Hoe het gaan kan onder bootvluchtelingen:
Islamitische bootvluchtelingen gooiden christenen overboord