Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies
U bent lang niet de enige mijn beste...
Mijn dochter is geboren met Spina Bifida Occulta,een verborgen open rug dus....
De erkenning tot mindervalide heeft dus maar liefst 22 jaar in beslag genomen....
Ondertussen werd ons elk recht op bijstand ontzegd ,zelfs de aanpassingen op haar eerste auto moest ik zelf volledig bijbetalen....
Toen ze eindelijk na 22 jaar werd erkend ,gelde dit zonder enige terugwerkende kracht ....
En nu, word ze zelfs tegengewerkt om haar aanvraag voor een rolstoel,dat was weer een twee jaar durend gevecht om te bekomen waar ze recht op heeft...
En weet u, die meid heeft geeneens een uitkering, die werkt voor haar geld ondanks haar handicap...
|
>>> Ik mocht gans de tijd geen bal bijverdienen!!! alleen onbetaalde sporadische hulp kon die ik jaarlijks opnieuw moest aan vragen bij de Mutualiteit en waar de "werkgever" net als ik zelf ook jaarlijks moest
ondertekend bevestigend dat die nooit zou betalen voor mijn bewezen diensten!!!
Op die wijze werden mijn financieel mogelijkheden dus opgeblazen om mij op zijn minst financieel kapot te maken en op de knieën te dwingen.
De meerderheid van de bevolking is door het jaren lang aanhouden gepreek van de politici en hun zuilen en belangengroepen er van overtuigd dat invaliden maar moeten blazen of zuchten en dat aan hun wensen word voldaan > betaald door de gemeenschap"
De realiteit is dat langdurende zieken en invaliden laatst komen als het aankomt om daadwerkelijk te verkrijgen waar ze recht op hebben.
De mutualiteit = verzekeraars graaien eerst, dan word het kiesvee bevoordeeld, pas dan als, als, er nog en € overschiet worden de invalide bekeken, wie ouders heeft of waar volgens de mutualiteit = verzekeraar een haartje scheef zit kan oprotten! Inderdaad mutualiteit = verzekeraar, omdat alles nu eventueel terug betaald word met bijkomen verzekeringen contracten!!!
Mutualiteit = verzekeraar betallen om de publiciteit bij wijze van spreken makkelijk duizende stoelgang probemen of breuken die door de mensen zelf veroorzaakt zijn bij skieen, skeaten, enz. zonder probleem terug.
Maar als schade aangegeven word door een jong persoon van lang durende ziekte of invaliditeit na werk, auto ongeval of na medisch noodzakelijke ingreep dan verdwijnen om economische redenen Mutualiteit = alle verzekeraars plots van de wereld, worden compleet onbereikbaar.
Zijn Mutualiteit = alle verzekeraars NIET meer beschikbaar, bellen of schrijven zelfs via aangetekende brief is nutteloos en moet het slachtoffer om te overleven wel een rechtsprocedure opstaren. En dan begint het corrupte maar echt!
De rechtsprocedure die omdat het slachtoffer de rechtsprocedure opstart zelf moet bekostigen, dus ook de advocaat, de gerechtsgeneesheer, het administratief doorsturen van dossiers enz is op kosten van de invalide die de Mutualiteit of alle verzekeraars dagvaart.
>>> Daardoor kunnen natuurlijk de Mutualiteit of alle verzekeraars deze en alle andere
schade dossier rechtsprocedures rekken en trekken en de kosten opdrijven zoveel ze maar kunnen door steeds weer nieuwe bewijzen te vragen of door gewoon niet aanwezig te zijn in de rechtbank zodat de zaak weer uitgesteld moet worden ende kosten oplopen voor de zieke of invalide die normaal
volgens de wet recht heeft op "hulp".
Corrupte boel dus dat de massa van de mensen niet weten, het zelfs niet willen geloven als men hen met de neus op de feiten drukt. De langdurige zieke of invalide, hun ouders wel geld ziek of kirreweit zal zijn.
Bewuste Strategie van Mutualiteit of alle verzekeraars waardoor de langdurige zieke of invalide geïsoleerd word.
Omdat de politiek alles wat met RMZ te maken heeft als een roze wolk voorstelt...... omdat ze geld moeten hebben voor al het andere niet RMZ gebonden!!!
Bovendien word zo de Mutualiteit = alle verzekeraars
de slachtoffers en is de zieke of invalide de aanvaller voor de rechtbanken!!!
Wat de benaderingen en het uitgangspunt terzake compleet veranderd.
Bovendien zijn er géén advocaten te vinden die medische dossiers pleiten,
al de advocaten die dat wel kunnen en doen werken inderdaad voor Mutualiteit = alle verzekeraars!!!
De rechter stelt dat die niets weten over geneeskunde en gaan dus af op wat de advocaten pleiten ...... leugens of niet, alles kan!
Waardoor het bijna onmogelijk is om de Mutualiteit = alle verzekeraars te dagvaarden en dan ook nog in de rechtbank in het gelijk gesteld te worden.
Conclusie witte boord criminaliteit in kwadraat!
Ben mij bewust dat dit lijkt buiten de draad te vallen, maar
de "Hitler Volkswagen " belofte voor en om de 1500€ pension valt binnen de zelfde vuil politiek goednieuws schouw nu van de Vivaldi linkse.
Waar via manipulatie de kiesvee vriendjes voor bewezen diensten om anders denkenden kapot te maken beloont worden met "verworvenheden" zullen zij en alleen zij profiteren en de rest van de bevolking er zal mogen blijven dromen.
Zoals langdurige zieken en invaliden mogen blijven dromen "hulp" te krijgen waar ze wettelijk recht op hebben.