Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Wie waren de "verschillende" Blokkers die dat beweerden? Ze hebben hoe dan ook geen ongelijk.
|
Het volstaat om het forum te volgen en je kunt dat op dezelfde manier ontdekken zoals ik heb gedaan : read it.
Citaat:
Er wonen in Aalst een hoop "nieuwe Belgen" van het bruine ras. FEIT is dat de donkerhuidige Nederlanders die ik ken geen Islamieten zijn. Dat hun vrouw geen kopvod draagt,en al zeker niet van kop tot teen rondloopt in lange, wijde, zwarte kledij. De roots van die Nederlanders liggen nochtans ook elders, maar ze spreken perfect Nederlands, zijn aangenaam gezelschap, en allesbehalve vies van Aalsters gezelschap.
|
Fantastisch. Ga jij het goede nieuws vertellen aan die Blokkers, dat er helemaal geen probleem is met die bruine nieuwe belgen, dat ze niet angstig hoeven te zijn want dat het geen moslims zijn ?
Citaat:
Ik versta perfect waarom Het Oosten ALLE islamieten buiten wil. Nochtans is dat geen BLOKKER. Vandaar dat hij ook geen kritiek van jou krijgt.
|
Volkomen off-topic, aangezien we het hier over christenen hebben, ik had eigenlijk meer enthousiasme verwacht van de verdedigers van het avondland...
Citaat:
Tobback mag ook zeggen wat Dewinter moet zwijgen,nietwaar? Het Oosten is een democraat. Een BLOKKER niet.
|
Waarom een open deur proberen in te stampen ?