Los bericht bekijken
Oud 17 oktober 2020, 19:29   #275
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Wat ik altijd al heel erg gevonden heb is dat mensen die zo hun best doen door de fout van enkelingen nu wéér gestraft worden.

En wat weten we ondertussen al van het virus en hoe het zich verspreid ?
Vooral door mensen die te dicht en onbeschermd bij elkaar komen.
Mensen die, buiten de cafés, zo in de fout gaan, privé, dat aantal is er ook, maar veel moeilijker om te controleren of te bestrijden.
En ook hier ligt de fout bij enkelingen die heel de boel verpesten. Je weet wel, die enkelen die er alles voor over hebben om al de maatregelen volledig af te schaffen.

Bij deze, @die enkelingen, Van harte bedankt !

ps: wat het openbaar vervoer betreft hadden we niet veel keuze. We konden kiezen uit 'slecht' of 'slechter'. Die uitleg heb ik hier al eens gepost.
Enkelingen zeg je daar. Ik ken letterlijk niemand die zich deze zomer aan die bubbel zever gehouden heeft. Niemand.

Het is overigens absoluut niet de fout van die "enkelingen" dat de horeca gesloten wordt. Die "enkelingen" zijn namelijk voorstander van het openhouden van de horeca. Het is de federale regering die beslist heeft om de horeca te sluiten. Best je pijlen dus richten op die enkelingen!
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden