Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
Sorry, zoals je zegt, ik ben ingenieur. Ik bekijk de wereld vanuit een logisch kader. Het zou beter zijn mochten meer mensen zo denken en die primaire driften, die geen band hebben met de realiteit en opgehitst kunnen worden door volksmenners, wat onder controle krijgen.
|
Je zou dat willen maar zo steekt de wereld dus niet in elkaar. Dat is nu precies wat ik bedoel met niets van mensen verstaan.
Citaat:
Want, ik heb van geen enkel rechts nationale persoon op dit forum een concrete oplossing gehoord ivm moslimterrorisme die ook effectief kan werken. Het zijn constant zaken die behoren tot het rijk der fantasie (deportaties, enz...) Daar sta je dan als mensenkenner.
|
Extreme situaties leiden nu eenmaal tot extreme reacties. In mijn jeugd zou ik ook nooit hebben gedacht dat we in onze samenleving ooit te maken zouden krijgen met bomexplosies, onthoofdingen en met een vrachtwagen inrijden op massa's. Verbijsterd zijn dat mensen daar heftig op regageren getuigt van een zekere wereldvreemdheid. Ik ben blij dat je een comfortabel leven leidt ver weg van de dagelijkse problematiek van het samenleven. Maar het is door deze bril dat je de realiteit bekijkt. En je begrijpt maar niet waarom jouw realiteitniet de algemene norm is.
Citaat:
Partijen zoals de NVA, het VB, zijn partijen die problemen aankaarten (makkelijk) maar op geen enkel moment oplossingen uitwerken (moeilijk !).
|
Ik heb eigenlijk nog geen enkele partij gehoord die een oplossing heeft naar eeniders tevredenheid. Het is ofwel dwang of opvrijen. Wie wat verkiest hangt een beetje af van je persoonlijkheidstype vermoed ik.