Los bericht bekijken
Oud 19 oktober 2020, 17:33   #502
Tavek
Banneling

Standaard

Inhoud, mijn dank.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Mensen die op anderen inrijden veroordelen, is wat anders dan demoniseren.
Blijkbaar is er volgens het parket niks gebeurd. Dat een wagen is "ingereden" op de groep, en dus slachtoffers heeft gemaakt, is een verzinsel van Van Grieken.

Citaat:
Ahja, dus als ze je vrouw verkrachten, dan ga jij zeggen "we gaan toch niet aan primaire driften toegeven?"
Hoe onnozel kun je zijn.
Er is iets als ongefundeerde angst, zoals iemand die schrik heeft van spinnen, ook als het piepkleine onschadelijke exemplaren zijn.
Schrik hebben van moslimterreur is wat anders, het gaat hier niet over een denkbeeldig gevaar.
Er moet naar gehandeld worden. Maar moet het zo ons leven domineren ? In alle respect is het een klein probleem. Ik vind dat kinderen die plat gereden worden aan school door vrachtwagens een groter probleem. Als we zouden reageren daarop als we op terrorisme reageerden reed er geen vrachtwagen meer binnen een straal van 10 km van een school.

Citaat:
Mocht iedereen nu eens elkaar een knuffel geven, zou de wereld geen betere plaats zijn?
Probleem is dat er nog wel moordenaars, verkrachters, enz. rondlopen.
Als u met uw "logisch kader" dat niet ziet, dan is uw kader zo onlogisch als maar kan zijn, want dan negeert u gewoon de werkelijkheid.
Die hebben er altijd rondgelopen, en vroeger vaak nog veel meer dan nu. Politie en gerecht moeten dat aanpakken.

Citaat:
Wat is er mis met zero tolerance?
Niks

Citaat:
Wat is er mis met daders de doodstraf geven?
Voor wat wil je de doodstraf ?

Citaat:
Terwijl u liever de ogen sluit voor de werkelijkheid.
DAT gaat het oplossen.
De werkelijkheid bevindt zich in de cijfers en statistieken, helaas. Maar ik begreep van hamac dat die vals zijn "omdat er anders gemeten wordt". Ok dan.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden