Discussie: Besnijdenis
Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2005, 15:13   #3
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
dat is van een totaal andere orde : de besnijdenis bij een jongen heeft geen enkel verminkend effect en houdt geen enkel nadeel in. integendeel is het zelfs bewezen dat besneden mannen minder kans hebben op prostaatkanker en seksueel beter presteren.

bij de joden is er evenveel verschil tussen mannen en vrouwen dan bij ons, het kaalscheren is dan ook louter cultureel. vergeet ook niet dat haar teruggroeit, schaamlippen niet. bovendien is haar afscheren niet echt een pijnlijke en levensbedreigende operatie, in tegenstelling tot infibulatie
als je de joodse cultuur een beetje kent dan weet je dat ze een racistische cultuur is - en ik heb het hier alleen over de orthodoxie.
wanneer jij in een joodse keuken 1 voet binnen zet dan is de keuken onrein en moet ze opnieuw gewijd worden door de rabbijn. Joden mogen alleen met joden trouwen
al de anderen zijn minderwaardig . joden die met minderwaardigen trouwen worden verbannen
tegenover de vbn die jij aanhaalt uit de koran kan ik er tien zetten uit de thora of de talmoed
het haar moeten afscheren gebeurt om dezelfde reden als bij de moslims
een vrouw moet haar aantrekkelijkheid verbergen
haar zou mannen kunnen opwinden en bij de moslims moet het verborgen - dwz thuis kan de vrouw tenminste nog van haar haar genieten
bij de joden moet het eraf
het feit dat vrouwen zich MOETEN laalscheren is een pscychologische vernedering
De joden en de arabieren verschillen niet zoveel
ze zijn beiden semieten
Abraham voor de joden en ibrahim voor de arabieren is 1 en dezelfde stam vader waarvan zij beiden mensen af te stammen
Puur cultureel gezien is er tussen een jood en een arabier evenveel verschil als tussen ons en duitsers. Ik weet dat ze het niet graag toegeven maar joden en arabieren zijn verwant. ze komen uit hetzelfde nest.
de toestand in het midden oosten in een uit de hand gelopen familieruzie
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden