Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen
Dalibor, de huidige verkeersregels worden al niet gecontroleerd... Hoe groot is de pakkans...
En dan afkomen met dwaze regels zoals in heel Bruxelles enkel 30km/uur snelheid...
Mijn man en ik waren op de Duitse snelwegen waar er veel minder snelheidsbeperkingen waren; maar daar waar ze waren waren ze nuttig en nodig en werden ze gerespecteerd of men liep tegen de lamp...
Hier, op de dwaaste plaatsen wordt de snelheid beperkt en daar waar nodig kijken de mensen er niet meer naar...
Dat is het probleem...
Ik heb nooit het betoog van Dedecker gehoord; maar die aversie tegen het verkeersbeleid in ons land bestaat al veel langer dan vanaf dat Dedecker zijn mond heeft open gedaan...
|
mmm pakkans miniem ? Zou ik toch ook niet stellen
Voor de rest hebt ge grotendeels ergens gelijk hoor en dat ongenoegen dat hier al zo lang heerst wordt optimaal door die man benut
Ik zou zelfs zeggen : goed zo ware het niet dat je tussen de lijnen kunt lezen dat hij in feite voorstanders is van koning auto, zoals het vroeger was ( een steeds weer terugkomend issues....de mens wordt wat oud, vrees ik) en dus helemaal niet ergens een meter breed wilt opgeven