Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2005, 17:32   #1
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard Welke partij past nu het beste bij mijn standpunten

Help plz.
Ik ben 16 jaar en geïnteresseerd in politiek.
Ik heb het meeste sympathie voor het Vlaams Belang, maar vrijdag vroeg men klasleraar (hij is voorzitter van een cd&v arrondissement) waarom ik niet voor de cd&v was. Daarom vroeg ik me af welke partij het beste met m'n standpunten overeenkomt. Hier zijn er een paar:

Ik ben Vlaamsnationalistish en België kan voor mijn part creperen.
Ik ben tegen die ABN muggezifterij. Wat is er in godsnaam mis met dialect
Ik ben pro-Amerikaans, voor de strijd tegen terrorisme, maar het niet altijd eens met Bush.
Ik ben voor eerlijke handel (iedereen mag voor mijn part rijk zijn en/of worden). Maar ik heb absoluur niets tegen multinationals maar wel iets tegen die linkse 'wereldverbeterorganisaties' (oxfam)
Ik ben tegen het cordon sanitaire
Ik heb niet veel tegen de verengelsing.
Ik ben tegen de politieke correctheid
Ik vind humo partijdig en ik erger me aan hun politieke correctheid, maar lees het blad toch.
Ik snap niet waarom extreem rechts verduiveld wordt, en extreem links opgehemeld.
Ik snap niet waarom ché guevara vlaggen overal geduld worden
Ik vind communisme, marxisme en stalinisme slecht, terwijl nochtans het 'ieder mens is gelijk en heeft evenveel rechten' standpunt van communisme goed is.
Ik ben gelovig.
Ik ben voor een zéér strenge aanpak van de criminaliteit, maar ik wil geen politiestaat.
Ik ben voorstander van een streng asielbeleid, maar het moet toch bovenal humaan blijven.
Ik vind dat BHV NÚ gesplitst moet worden
Faciliteiten in de Brusselse rand moeten afgeschaft worden.
Brussel moet ééntalig Vlaams zijn.
Ik ben voor het behoud van DHL in Zaventem, maar tegen de nachtvluchten.
Ik ben voor het milieu, maar de boerenstiel moet gevrijwaard worden van als die regeltjes
Ik vind kernenergie onveilig, maar er ineens uitstappen vind ik zwaar overdreven.
Ik vind de islam een extreem gevaarlijke godsdienst, en extremisten moeten zeer zwaar aangepakt worden.
Het koningshuis moet worden afgeschaft.
Al die pietluttige belastingen ook.
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.

Laatst gewijzigd door vercetti : 21 februari 2005 om 17:33.
vercetti is offline