Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Neenee, het is véél erger dan je denkt. Een kennis van me kocht anderhalf jaar geleden een huis van 2,5 miljoen bef. Hij heeft het onlangs verkocht voor 5,5 miljoen. De prijzen van de huizen zijn verdorie verdubbeld op een goed jaar tijd!
Met al je voorbeelden... vraag jezelf ook eens af wat er in die tijd gebeurd is met die huizen en of ze wel in dezelfde staat gebleven zijn.
Mijn ouders kochten 22 jaar geleden ook een huis van 800.000 bef. Nu zouden ze er ook 6 �* 6,5 miljoen voor krijgen. Ze hebben in die 22 jaar wel een paar miljoen in dat huis geïnvesteerd. Zet het huis terug in de stand van toen (een dak dat lekt als een zeef, slechte elektriciteit die maar één apparaat per keer kan dragen, 1 verwarming voor het hele huis, geen badkamer, muren die zo vochtig staan dat je behang er na 5 minuten weer af ligt, geen stadswater, rudimentaire keuken met kookvuur op gasflessen & enkelvoudig wasbekken, breek die achterbouw af die ze gezet hebben, maak de mooi aangelegde tuin opnieuw tot afvalstort...) en dat gaat voor een pak minder als 6 miljoen verkocht worden.
|
maar toch nog voor een pak meer als de oorsronkelijke 800 000 en als je het verhuurt heb je al die jaren huurinkomsten gehad
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
|