Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi
Ik heb het je gezegd he fred, alleen thuis zitten drinken is niet gezond. Kom eens wat meer onder de mensen, je begint door te slaan.
|
Mocht ik van jou zijn ik kwam wat meer onder de gezonde mensen. Alleen omgaan met kwibussen is niet gezond.
Wat is er zo gek aan dat voorstel ? Op de meeste plaatsten ter wereld worden kinderen gewoon thuis geboren. Daar zijn vroedvrouwen voor. Trouwens zullen uw grootouders heel zeker ook gewoon thuis zijn geboren of niet ? Waarom moet een vrouw die bevallen is nu een hele week in een ziekenhuisbed liggen ? Opdat dat leuk staat voor de foto's en de familie ?
Voor TBC epidemie hebben we wel specifieke sanatoriums gebouwd ? Ken je dat nog ?
En enerzijds vindt je het allemaal zo erg niet maar als ik dan voorstel op de afdeling plastische chirurgie op on hold te zetten is het ook weer niet goed ?
U zou er van versteld staan welke de eerste afdelingen zouden zijn die dicht gaan in een ziekenhuis in een oorlogssituatie......materniteit zal daar zeker als eerste bij zijn.....en uiteraard een hele hoop andere luxe afdelingen.